Iubirea inseala aparentele

50408e696dc584894175d2f62e1c274eArticol scris de buna mea prietena Aimee

 “Doamne, ce e si cu tipul asta?!”, nu imi imaginam niciodata ca intre noi va putea exista ceva mult mai intens decat jocul aparentelor.

Au urmat apoi ore, zile, saptamani, luni in care parca ceva crestea in mine, cred ca a fost iubirea ce ti-o port si in prezent. Tu ma linisteai! Defapt, cand eram cu tine, din dorinta de a fi mai buna, ma linisteam pentru ca asa te simteam pe tine, linistit si pozitiv. Esti cel mai frumos lucru care mi s-ar fi putut intampla, ai fost omul potrivit la momentul potrivit. Esti omul care a avut incredere orbeasca in mine, omul care stie cum sunt eu dincolo de aparente. Esti cel mai bun prieten, iubit, amant. Cu tine am descoperit ce inseamna sentimente importante: iubire, siguranta, frica, gelozie. Tu nu trebuie sa-mi spui ce simti pentru ca din ochii tai se citeste tot, tu ma lasi sa te citesc fara nicio ezitare.

Cand ai intrat pe usa am simtit acei fluturi in stomac despre care vorbeste toata lumea; mi-am spus: “Imposibil! De ce tocmai de el am ajuns sa ma indragostesc?!”. Ai fost timid, timorat, asa m-ai castigat, cum bun simt si cu vorbe frumoase. Cred ca in acea zi a fost momentul in care am descoperit ce inseamna „iubirea platonica“. Sa simti ca apartii cuiva fara ca macar sa i te daruiesti, sa stii ca ai langa tine persoana de care ai nevoie si care te va ajuta, si-ti va fi alaturi indiferent de situatie, fara sa aiba vreun interes ascuns.

Au trecut destul de multe luni incat sa imi dau seama ca noi doi nu functionam separat ci doar impreuna. Am incercat sa urmam drumuri separate insa ne-am intalnit mereu la mijlocul lor.

Tu esti un copil imbracat in haine barbatesti, insa te iubesc pentru femeia care m-ai ajutat sa devin si pentru rabdarea pe care o ai cu mine. Esti un copil pentru ca ti-e frica sa nu suferi, pentru ca la fel ca toti, ai suferit o data si nu mai vrei asta. Pentru copilul din tine te iubesc, pentru ca in fata mea nu iti este frica sa iti arati slabiciunile si m-ai lasat sa te am atat cat te-a lasat pe tine sufletul. Te iubesc pentru ca mereu gasesti momentul potrivit pentru o vorba frumoasa, o atingere placuta. Te iubesc pentru ca ai atat de multa incredere in noi incat nu vrei sa grabesti lucrurile si vezi drumul nostru atat de simplu. Te iubesc pentru ca ma inveti sa fiu rabdatoare. Te iubesc pentru momentele frumoase petrecute impreuna, atunci cand stateam trezi nopti la rand fara macar sa ne fie somn si tu ma linisteai, ma ascultai, ma iubeai.

Te iubesc pentru ca m-ai iubit!

Lasă un comentariu